Nem könnyű eligazodni ebben a hatalmas felni mizériában. Akkor most a nagyobb a jobb vagy a kisebb átmérőjű? Az sem mindegy, hogy könnyűfém, vagy acél. A Citroen alufelni esztétikailag kitűnő megoldást jelent. Elég csak végigpörgetni a kínálatot, és szinte garantált, hogy a szemünk meg fog akadni néhány modellen, amikkel el tudnánk képzelni az autónkat.
A nagyobb Citroen alufelni kétségkívül sokkal szembetűnőbb. Azoknak válhat az előnyére, akik szeretnek sportosabban vezetni, mert sokkal stabilabbnak fog tűnni a kanyarodás a nagyobb kerekeknek és a széles gumiknak köszönhetően. Viszont az úthibák nem fogják kímélni a Citroen alufelnit, ami ezáltal elég könnyen megsérülhet. Komfort tekintetében egyértelmű, hogy a ballonosabb gumik az előnyösebbek, mivel nem terhelik annyira a futóművet és jobban elnyelik az úthibákból fakadó rázkódást. A kisebb Citroen alufelni a fogyasztásra is jó hatással van, ami akár decilitereket is jelenthet.
Attól, hogy könnyűfémből készül, még egyáltalán nem jelenti azt, hogy a súlya kisebb, mint egy acél változat. A Skoda alufelni modelleket nézegetve, elég nehéz ellenállni annak, hogy ne rendeljünk máris egy szettet ezekből a nagyszerű termékekből. Sokkal mutatósabbak, mint az acél változatok, ám azoknak is megvan az előnyük, például télen.
A latyakos, havas, sós, vizes utak nem kímélik a Skoda alufelniket, amiket ilyenkor érdemes acélra cserélni. Ezáltal teljes pompájában megóvható a Skoda alufelni az esetleges sérülésektől. Elég egyszer elrontani a parkolást, vagy elnézni egy kanyart és máris megpadkázhatjuk a könnyűfém felnit. Ennek a javítása olykor nem is lehetséges. A lemezfelni viszont sokkal ellenállóbb és még arra is megvan az esély, hogy a kerék sérülés nélkül megússza. Az ET szám figyelmen kívül hagyásával romba dönthetjük a teljes futóműgeometriát. Ezért online rendelés esetén mindenképp adjuk meg a Skoda alufelni ET számát. Ezek a szempontok segíthetnek eldönteni, hogy a kényelem vagy inkább a sportos megjelenés mellett döntsünk.